موزش ساخت سرور کانتر (رایگان)

سلام من تو این پست می خوام روش ساختن سرور آنلاین رو بگم:
به دو صورت میتوان سرور انلاین برای کانتر ساخت:
ابتدا باید شما مطلع باشید که از isp خود ip اختصاصی دارید یا نه؟
برای ادامه به ادامه مطلب بروید.

1. اگر داشته باشید: حالا شما به محلی که کانتر خودتونو نصب کردید میرید و در آنجا فایلی به نام HLDS که رنگ قرمز دارد . روی آن کلیک کرده و با باز شدن برنامه مشخصات سرور رو می دهید و روی START SERVER کلیک می کنید با باز شدن صفحه ی جدید در سر برگ MAIN یک ip address قرار دارد که آن را به دوستان خود داده و شما هم همین ip رو add می کنید و بازی میکنید.

2.و حالا اگر نداشته باشید:ابتدا این برنامه رو از لینک زیر دانلود کنید(پس از کلیک کردن روی لینک شما وارد یه صفحه میشید و برای دانلود آخرین نسخه ی این برنامه بالا سمت راست صفحه نوشته download last version که باید روی آن کلیک کنید)

دانلود برنامه

حالا مراحل زیر رو به ترتیب اجرا کنید:

1.در اول باید دقت داشته باشید که برای بازی با دوستان خود احتیاج به سرعت انترنت بالا دارید (مثلا 512 یا 1 مگ) و اگر پایین تر باشه فقط می تونید 2 نفره بازی کنید.

2.برای بازی با دوستانتان باید این برنامه رو به هر کسی که می خواد با شما بازی کنه بدید.

خوب حالا مثلا شما می خواید با 3 نفر بازی کنید , الان باید هر 3 نفر این برنامه رو روی کامپیوتر خود نصب و اجرا کنند با باز شدن برنامه یک کلید خاموش یا روشن کردن hamachi هست که باید هر سه نفر آنرا در حالت روشن قرار دهند و یک نفر که سرعت بالا دارد و به 2 نفر دیگر نزدیک تر است به قسمت network رفته و روی creat a new network یک account بسازد و id و passworde خودشو به 2 نفر دیگر بدهد.

3.دو نفر دیگر باید روی network رفته و join an existing network رفته و id و passworde کسی که ساخته رو وارد کنن تا به او وصل بشن حالا کسی که این account رو ساخته بره تو فایل HLDS که تو جایی که کانتر رو ریخته هست و طبق بالا یک سرور بسازد.

4.حالا کسی که تو hamachi یک account ساخته سمت راست همون دکمه ی خاموش روشن یه ip نوشته که باید آن را با همان udp port که همراه ساختن سرور با hlds زده آن را به کسایی که قرار است با شما بازی کنند می دهید ولی این شما باید همان ip address که تو hlds هست رو add کنید و حالا وارد بازی شوید.

نکته:نرم افزار hamachi یک نرم افزار تحت اینترنت
می باشدکه بعد از نصب و ورود به سیستم در واقع شما با سایر کامپیوتر های
وارد شده در hamachi بصورت lan خواهید بود و می توانید تمام بازی های
آنلاین را بصورت شبکه ای بازی کنید . از امکانات دیگر این برنامه به وجود چت
بصورت گروهی و خصوصی و نیز اشتراک فایل ها بین چند کامپیوتر ، سرعت بالا ،
حجم کم ، و نیز لتنسی پایین می توان اشاره کرد .دریافت